Ahad, 15 Jun 2014

Keluarga sihat, hidup bahagia..

FAMILY WELLNESS SET - SET KESIHATAN OPTIMUM (full) atau lebih dikenali sebagai FAMILY WELLNESS SET.Terdiri daripada esp.vita lea.bcomplax.vita c

Set ini adalah merupakan set asas yang sepatutnya ada di rumah anda. Ia memberikan nutrien yang berkhasiat untuk anda sekeluarga supaya kekal sihat dan bertenaga.

Set ini terdiri drp
1. ESP
2. Vita lea
3. B complex
4. Vitamin C

Secara ringkasnya, kebaikan set Family Wellness Shaklee ialah :
• Membantu mempertingkatkan kesihatan secara menyeluruh
• Membantu anda berasa lebih bertenaga
• Menguatkan sistem daya tahan penyakit anda
• Membekalkan khasiat untuk kulit, rambut, kuku, tulang dan otot yang sihat

Walau bagaimana pun, set ini tidak boleh diambil oleh kanak-kanak, ok 

~~~~~~~
PERBEZAAN SHAKLEE
selamat secara semulajadi, terbukti berkesan selama lebih 50tahun

~ sentiasa selamat
~ sentiasa berkesan
~ sentiasa mesra alam

###############################################
Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan!
Sihat & Berjaya bersama saya
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : FARAH WAHIDAH BINTI ABDULLAH
Pengedar Sah Shaklee Kawasan BALING, KEDAH
Shaklee ID [ No : 1102975 ]
Whatsapp / SMS : 0195078987
Email : faidaqisminabalqis@gmail.com
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1102975.
Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya ye...
Stokis kecil dirumah saya sendiri......
###############################################


Posted via Blogaway

Tiada ulasan: