Jumaat, 13 Jun 2014

Sharing is caring....

Salam sayang semua n selamat pagi...

Saya nak share pada kwn2 apa yg buatkan saya berada dlm Shaklee dan bertahan....

Sharing is caring.....

Saya niat nak tolong orang dpt apa saya dpt.
Dulu muka dan badan berjerawat skrg dh tak ada
Kulit pn btmbh sihat...Alhamdulillah
Dulu tiap2 bln msti nak demam skrg dh tak ada
Dulu selalu ja ulser, skrg dh tak ada...
Anak2 skrg bselera mkn n sihat...Alhamdulillah dengan izin Allah juga...
Menyusu anak senang dgn Shaklee.

Skrg ni saya nak ramai org sihat dan org berjaya dlm shaklee.

So bila org ( cust) tak beli walau saya dh explain saya kata pd diri

" at least aku dh bg tahu yg baik kalau dia takmau dia rugi bukan aku yg rugi"

So saya mmg tak rasa satu masalah bila orang tak beli.
Kalau cust pilih orang lain nak jd downline saya selalu kata " dia bukan yg terbaik untuk aku".

So sehingga hari ini saya buat sharing mcm biasa.
Alhamdulillah saya dpt jgk cust setiap bulan, wlu tak byk tp Alhamdulillah...
Saya selalu kata pd diri nasib saya baik dan saya mesti usaha yg terbaik.

Alhamdulillah sehingga hari ini saya sayang shaklee!

Sebab tu jgn mudah sedih dan putus asa!
Kita tak rugi pun bila buat sharing. Tak ada sale tak bermakna rugi tp kita belum cukup bagus buat sharing. Itu ja...
Saya amik 365 HARI utk orang kenal blog, pages n instagram saya.

Cuba fokus pd peluang!
Bukan semua org suka kita tapi kita fokus pd yg sayang kita.
Tanamkan kasih sayang pd semua org walaupun org tu tak suka kita.
Mula2 ja susah tp lama2 jd biasa.
Jiwa kita kena jd kuat dan mantap!

Saya selalu bg kata2 semangat kat saya sendiri....
Think positive, think positive...
Pd saya motivasi terbaik dtg dr diri sendiri.

Jangan fikir duit tp fikir nak tolong ramai orang sihat dan ramai org berjaya dlm Shaklee... Duit akan dtg kemudian.
Yang biasa give up sebab niat dh terpesong

Lebih kepada duit dan bukan nak tolong.

Sharing is caring...

Terima kasih Allah...


Posted via Blogaway

Tiada ulasan: